fbpx
20. januar 2020
Denne artikkelen er over 2 år gammel

Zerokonferansen 2019 vant pris for «Beste konferanse»

På HSMAI Norway Awards 2019 ble JCP Nordic med Zerokonferansen tildelt prisen for «Beste konferanse». Prisutdelingen fant sted på event- og reiselivsbransjens årlige kåring på Scandic Fornebu den 9. januar i år.

Foto: HSMAI Norway

Datoen for Zerokonferansen 2020 er satt! Les mer her.

Zerokonferansens første pris

– Vi er stolte og veldig fornøyde med det tette samarbeidet med JCP Nordic som gjorde det mulig å løfte Zerokonferansen til et nivå som gjør oss denne prisen verdig, sier Marte Strand, prosjektleder for Zerokonferansen.

– Gjennom arbeidet med Zerokonferansen 2019 ser vi at ZERO og JCP deler ambisjonene om å kutte utslipp i gjennomføringen av store arrangementer. JCP er et av Norges største eventbyråer, og lager over hundre arrangementer hvert år. Når de ønsker å gå foran for å redusere klimaavtrykket bidrar det til mer klimabevissthet i bransjen, legger hun til.

Juryens begrunnelse:

Denne konferansen har vært arrangert mange ganger, men har aldri vært viktigere. Dette er ikke en konferanse hvor pekefingeren vises, men der næringslivsledere, topp-politikere og forbrukere skal sitte igjen med inspirasjon og kunnskap og bli handlingsagenter. Målet var også at konferansen skulle være så grønn som mulig, og det gjaldt alt fra mat og drikke til emballasje og logistikk. Vinneren er JCP Nordic med gjennomføringen av Norges viktigste miljøkonferanse, Zerokonferansen 2019.

HSMAI Norway er den norske grenen av Hospitality Sales & Marketing Association International, en kilde for kunnskap, samhold og erkjennelse av ledere som er dedikert til yrkesutvikling, omsetningsvekst, inntektsmaksimering, markedsføring og merkevarebygging.

HSMAI er en verdensomspennende organisasjon for salgs- og markedsføringsledere, som representerer alle deler av reiselivsbransjen. Med sitt sterke fokus på etterutdanning er HSMAI blitt ledende på å spore opp og formidle trender innen reiselivsnæringen og markedsføringsledelse, i tillegg til at organisasjonen introduserer medlemmer og kunder for hverandre.