fbpx

Rapporter

  • Alle
14. juni 2023 | ZERO-rapport

Zerorapporten 2023: Usannsynlig, men mulig

9. mars 2023 |

Elektriske varebiler i Oslo

26. januar 2023 | ZERO-rapport

Hele bilen til null

5. april 2022 | ZERO-rapport

Zerorapporten 2022: Slik når vi klimamålene

31. mars 2022 | ZERO-rapport

Jakten på klimanøytralitet og ansvarlig bruk av klimakreditter

24. september 2021 | ZERO-rapport

ZEROs klimaplattform – jukselapp til ny regjering

9. februar 2021 | ZERO-rapport

Virkemiddelanalyse for utslippsfri og biogass tungtransport i Oslo innen 2030

27. mai 2020 | ZERO-rapport

Sirkulær karbonøkonomi – gjenbruk av CO2-utslipp som klimaløsning?

27. april 2018 | ZERO-rapport

Forsterkede virkemidler for flere elvarebiler

1. november 2017 | ZERO-rapport

Lokale grep for global endring

28. februar 2017 | ZERO-rapport

Bærekraftig biodrivstoff

4. august 2014 | ZERO-rapport

Virkemidler for hydrogenstasjoner i Norge og Skandinavia

20. april 2014 | ZERO-rapport

En fornybar revolusjon på fire hjul

6. november 2013 | ZERO-rapport

Utvikling og nedtrapping av ladbare bilers virkemidler

2. februar 2011 | ZERO-rapport

Taking charge: Introduction fast chargers in Norway

12. november 2010 | ZERO-rapport

Norges satsing på elbiler hydrogenbiler og ladbare hybrider

2. juli 2010 | ZERO-rapport

Norsk skog i skip

21. februar 2010 | ZERO-rapport

How to run an air-cooled Lister engine on Jatropha oil

31. januar 2010 | ZERO-rapport

Bærekraftig biodrivstoff: Et avgjørende klimatiltak

2. oktober 2009 | ZERO-rapport

Klimavennlig drivstoff og nullutslippskjøretøy

6. juni 2008 | ZERO-rapport

Biodiesel in car ferries

3. desember 2007 | ZERO-rapport

Biofuels in ships

21. november 2007 | ZERO-rapport

Biodrivstoff og fattigdom